Αγορά Τ3.

Απάντηση
Ioannisg
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2020 9:48 pm

Αγορά Τ3.

Δημοσίευση από Ioannisg » Κυρ 21 Ιουν 2020 12:31 pm

Καλησπέρα σε όλους.

Ονομάζομαι Γιάννης, ερασιτέχνης ξυλουργός, οδηγός στο επάγγελμα.

Αρχικά να πω ότι ζω στην γερμανια και βλέπω καθημερινά πάρα πολλά Τ3 και άλλα τόσα syncro, μπορώ να πω περισσότερα από τα υπόλοιπα Τ.

Κοιτάζω για αγορά ενός Τ3 το απλό, ιδανικό για εμένα θα ήταν ένα bus σε εργοστασιακή μορφή.

Αυτό που δεν βρίσκω και άνοιξα θέμα, είναι οι εκδόσεις, δηλαδή από ποτέ έχει υδραυλικό τιμόνι, υδροψυκτο κινητήρα, 5 αρι σασμάν κλπ.

Το αυτοκίνητό θα αγοραστεί εδώ Γερμανία και θα κυκλοφορεί για ταξίδια, φυσικά μιλάμε και για διακοπές στην Ελλάδα.

Και τέλος αν υποθέσουμε ότι ο κινητήρας του είναι ο εργοστασιακός, τι προτείνετε να ψάξω για αυτή τη χρήση; όσον αφορά αξιοπιστία και μια αξιοπρέπει ταχύτητα ταξιδιού, βενζίνη η πετρέλαιο;

Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2309
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Αγορά Τ3.

Δημοσίευση από BUS1988 » Τρί 23 Ιουν 2020 8:10 pm

Καλώς βρεθήκαμε Γιάννη.
Θα έλεγα να ξεχάσεις τα αερόψυκτα και να προσανατολιστείς σε υδρόψυκτα βενζίνη ή πετρέλαιο.
Τα βενζινοκίνητα σαφώς πιο γρήγορα στο ταξίδι, με λιγότερους κραδασμούς, αλλά και πιο λαίμαργα στο ταξίδι. Επίσης πιο δύσκολο μοτέρ στη συντήρηση του, απαιτεί μάστορα με γνώσεις και μεράκι.
Το πετρέλαιο, ακριβώς τα αντίθετα. Ταξίδι με 90 (βενζίνη 110), γύρω στα 8-9 λίτρα στα 100 κατανάλωση (βενζίνη 14-16).
Επίσης τα syncro σαφώς αργότερα στο ταξίδι, αλλά "άλλη μπύρα" εκτός δρόμου.
Αν πας σε δικούνητο να έχει 5άρι σαζμάν με γρήγορη τελική σχέση (π.χ. κωδικός σαζμάν 3Η).
Αυτά εφόσον μείνουμε στα εργοστασιακά μοτέρ. Αν πάμε σε μετατροπή όμως τα πράγματα και οι επιλογές αλλάζουν και στο πετρέλαιο και στη βενζίνη. Tdi μοτέρ στα πετρελαιοκίνητα και Golf Gti 8V (κωδικός μοτέρ AGG) ή 12V στα βενζινοκίνητα (κωδικός μοτέρ ABF) οι συνηθέστερες επιλογές.
Tdi μετατροπές με ηλεκτρονική πόμπα ή με μηχανική, πρέπει να γίνει και επέμβαση στο σαζμάν όμως για πιο γρήγορα και πιο heavy duty γρανάζια.
Αν και δεν είμαι σίγουρος αν σε διαφώτισα ή σε μπέρδεψα παραπάνω, καλή επιτυχία στο ψάξιμο!

Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3121
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Αγορά Τ3.

Δημοσίευση από t3 syncro tool » Τετ 24 Ιουν 2020 12:17 pm

Καλώς ήρθες Γιάννη.

Να προσθέσω και γώ, σε συνέχεια του BUS1988, οτι με τις εκδόσεις, τις χρονολογίες και τα διάφορα extra καλούδια δυστυχώς δέν βρίσκεις άκρη μετά απο τόσα χρόνια.
Θα κοιτάξεις μόνο το αυτοκίνητο να είναι απο 1986 και μετά, γιατί τα πιό παλιά έχουν παλαιότερα συστήματα ψύξης και ηλεκτρολογικά.
Απο extra (υδραυλικό, 5άρι σαζμάν, ηλ. παράθυρα - κλειδαριές, καθίσματα κτλ) μην κοιτάς χρονολογίες.
Ότι έχει πάνω το αμάξι γιατί τότε ήταν όλα extra παραγγελία στην VW. Ακόμα και το σαζμάν το διάλεγες εσύ ανάλογα με το μοτέρ που παρήγγελνες και άν ήθελες να χρησιμοποιήσεις το αυτοκίνητο στα ορεινά χωριά (κοντό σαζμάν)ή στους αυτοκινητοδρόμους (γρήγορο).

Να φανταστείς οτι "κρατήσου" υπάρχουν γύρω στους 30 κωδικούς 4τάχυτων σαζμάν, και άλλοι τόσοι κωδικοί σε 5τάχυτα σαζμάν. Και δέν τελειώνουν εκεί, γιατί έχουμε και τα σαζμάν των Syncro. :lol: :lol: :lol:
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ

tomy
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: Δευ 10 Οκτ 2016 2:13 pm

Re: Αγορά Τ3.

Δημοσίευση από tomy » Δευ 29 Ιουν 2020 8:09 pm

Ioannisg έγραψε:
Κυρ 21 Ιουν 2020 12:31 pm


Το αυτοκίνητό θα αγοραστεί εδώ Γερμανία και θα κυκλοφορεί για ταξίδια, φυσικά μιλάμε και για διακοπές στην Ελλάδα.


Τότε να πάρεις SYNCRO ! Ζεις στην Γερμανία όπου υπάρχουν πολλά αλλά τα καλά είναι ακριβά.

Ioannisg
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2020 9:48 pm

Re: Αγορά Τ3.

Δημοσίευση από Ioannisg » Κυρ 05 Ιούλ 2020 5:31 pm

Καλησπέρα ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Σταμάτησα να ψάχνω όχημα διαβάζοντας για τη νέα νομοθεσία εκτελωνισμου. Υπάρχει πάντα η περίπτωση να θέλω αργότερα να το κάνω ελληνικό, όμως από ότι βλέπω Euro 5 Euro 6 μόνο θα εκτελωνιζονται.

Το ψάχνω ακόμα αλλά δε βρίσκω ακριβώς τι ισχύει. Όποιος γνωρίζει ας μου πει. Ευχαριστώ

Άβαταρ μέλους
sotyanif
Δημοσιεύσεις: 1989
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη

Re: Αγορά Τ3.

Δημοσίευση από sotyanif » Σάβ 11 Ιούλ 2020 5:06 pm

Ακόμα είναι όλα φήμες!
Δεν έχει αλλάξει κάτι!
Διαρρέουν τι σκέφτονται να κάνουν.....Για να μετρήσουν αντιδράσεις....εμπόρων, καταναλωτών,αντιπροσωπειών....
Τελικά θα κάνουν, αυτό που θα τους πούνε,αυτοί που έχουν αδιάθετα αυτοκίνητα ....καινούργια Η μεταχειρισμένα !!! Στην Ευρώπη....
Η Φύση ,είναι το ΣΠΙΤΙ μας!

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikos vanagon
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα

Re: Αγορά Τ3.

Δημοσίευση από nikos vanagon » Πέμ 01 Οκτ 2020 11:52 pm

???????πρεπει να το αγαπας για να το ακολούθησης

Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Αγορά Τ3.

Δημοσίευση από syncro16gr » Δευ 05 Οκτ 2020 8:59 am

Ioannisg έγραψε:
Κυρ 05 Ιούλ 2020 5:31 pm
Καλησπέρα ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Σταμάτησα να ψάχνω όχημα διαβάζοντας για τη νέα νομοθεσία εκτελωνισμου. Υπάρχει πάντα η περίπτωση να θέλω αργότερα να το κάνω ελληνικό, όμως από ότι βλέπω Euro 5 Euro 6 μόνο θα εκτελωνιζονται.

Το ψάχνω ακόμα αλλά δε βρίσκω ακριβώς τι ισχύει. Όποιος γνωρίζει ας μου πει. Ευχαριστώ
Καλώς ήρθες Γιάννη στην παρέα :)

Δυστυχώς ψηφίστηκε ο σχετικός νόμος και είναι πραγματικότητα πλέον ότι τα αυτοκίνητα που δεν πληρούν προδιαγραφές "εκ κατασκευής" κατηγορίας Euro3 και κάτω, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να εισαχθούν στην Ελλάδα! Όπως λέει το άρθρο 5 του νόμου 4710/2020:

Απαγόρευση EURO3,2,1 - N.4710.JPG
Παρακάτω λέει:

Επιτρέπονται Ιστορικά - N.4710.JPG

οπότε η μόνη περίπτωση για να έρθει τέτοιο αυτοκίνητο στην Ελλάδα είναι να έχει χαρακτηριστεί ιστορικό όχημα. Οι χαρακτηρισμοί αυτοί δίνονται από αναγνωρισμένους φορείς και παίρνουν ειδικές πινακίδες κυκλοφορίας.

Τα ιστορικά οχήματα όμως έχουν περιορισμούς στην κυκλοφορία και δεν μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα κάθε ημέρα. Δεν ξέρω πολλά για το θέμα των ιστορικών οχημάτων, υπάρχουν φίλοι εδώ που γνωρίζουν περισσότερα.

Αυτά τα ωραία συμβαίνουν εδώ! Παρόλα αυτά όμως, η απόκτηση ενός Τ3 και ειδικά syncro, όπως αναφέρθηκε από άλλους, είναι ένα όνειρο! Σου εύχομαι να το κάνεις πραγματικότητα!
:)
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."

Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”