ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΟ SUBARU ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ Τ2?

Γιαννης Ι τ2
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Σάβ 06 Σεπ 2014 5:45 pm
Τοποθεσία: Πτολεμαιδα

ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΟ SUBARU ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ Τ2?

Δημοσίευση από Γιαννης Ι τ2 »

Παιδια καλησπερα. Μετα απο σκεψη αποφασισα πως θα ηταν καλυτερα να δηλωσω στην αδεια του αυτοκινητου τον κινητηρα subaru ΕΑ81 που ηδη φοραει. Πηγα λοιπον στο τμημα μεταφορων και μου ζητησαν τα παρακατω:

1. Βεβαιωση αντιπροσωπιας (VW HELLAS) οτι (με λιγα λογια) ο συγκεκριμενος κινητηρας μπορει να μπει στο αμαξι (Τ2)
2. Υπεθυνη δηλωση απο μηχανολογο μηχανικο με αναλυση καυσαεριων
3. Υπευθυνη δηλωση απο συνεργειο για τις εργασιες τοποθετησης του νεου κινητηρα + αποδειξη παροχων
4. Αδεια ασκησης επαγγελματος του μηχανολογου μηχανικου και
5. Μια αποδειξη αγορας του κινητηρα... (δεν υπαρχει)

Ετσι λοιπον πηρα τηλεφωνο στην vw hellas και ζητησα την βεβαιωση, οπου και αρνηθηκαν να μου την δωσουν λογω του οτι ο κινητηρας ειναι αλλης μαρκας...... :(

Οσοι εχετε κανει τετοιου ειδους αλλαγες στα τουτου σας βοηθηστε με.....ευχαριστω
The marinero
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΟ SUBARU ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ Τ2?

Δημοσίευση από dimitris_volos »

Tα 2,3,4 είναι σχετικα ευκολο να γινουν. Το 5 , κι αυτό γινεται σε μαντρα.
Το 1 με προβληματιζει, γιατι με οδηγια της Ε.Ε. οι αποκλειστικές αντιπροσωπίες δεν υφίστανται πλεον. Ο καθενας μπορει να εισαγει και να πουλησει ότι μαρκα θελει. Ποιος ο λογος να ζητανε τετοιο χαρτι από ένα απλο μεταπωλητή?
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΟ SUBARU ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ Τ2?

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Γιαννης Ι τ2 έγραψε:1. Βεβαιωση αντιπροσωπιας (VW HELLAS) οτι (με λιγα λογια) ο συγκεκριμενος κινητηρας μπορει να μπει στο αμαξι (Τ2)
Άλλο πάλι άσχετο τελείως τούτο :o :o :o
Μα άσχετο τελείως όμως. Εκτός απο αυτό που λέει ο Δημήτρης (που είναι σωστό) τι δουλειά έχει η VW να σου πεί τί κινητήρα θα φορέσεις. Δέν μου αρέσει ο δικός σου κυρία μου. Χάνει λάδια. Θέλω να βάλω απο Steyer. Ωωωωωω
Το μόνο που ξέρω οτι ισχύει είναι οτι πρέπει να έχει ένα ποσοστό πάνω ή κάτω στον κυβισμό. Νομίζω 10% :?:
Αυτό με την "αντιπρωσωπεία" πρώτη φορά το ακούω.

Για μένα μη μπερδεύεσαι με υπουργεία. Βρές έναν μηχανολόγο ή κάποιους απο αυτούς που αναλαμβάνουν να διεκπαιρεώσουν δουλειές μέσα στο υπουργείο......στάξε και το ανάλογο "μπαξίσι" και τέλος.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Γιαννης Ι τ2
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Σάβ 06 Σεπ 2014 5:45 pm
Τοποθεσία: Πτολεμαιδα

Re: ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΟ SUBARU ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ Τ2?

Δημοσίευση από Γιαννης Ι τ2 »

Τι να πω ρε παιδια εδω στην επαρχια μαλλον τα πραγματα ειναι διαφορετικα απο τον υπολοιπο κοσμο.....μαλλον θα πρεπει να απευθυνθω σε μεγαλυτερη πολη που πιθανοτατα να εχουν γινει περισσοτερες κινησεις παρομοιας της δικης μου...
The marinero
Άβαταρ μέλους
magiolino
Δημοσιεύσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 11 Μαρ 2012 8:28 pm

Re: ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΟ SUBARU ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ Τ2?

Δημοσίευση από magiolino »

Εντωμεταξύ ένα μεγάλο ποσοστό μεταροπών φοράει αυτό τον τύπο κινητήρα που σημαίνει οτι γίνεται αυτή η δουλειά.

Μάλλον εδω οι δικοί μας δεν είναι και τόσο πρόθυμοι να μας κάνουν τη δήλωση.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΟ SUBARU ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ Τ2?

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Διαδικασία αλλαγής κινητήρα


Αρμόδια υπηρεσία για την κατάθεση των απαραίτητων δικαιολογητικών είναι η Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης του τόπου κατοικίας του ενδιαφερομένου.

Απαραίτητες προϋποθέσεις πριν αποφασίσετε την αλλαγή κινητήρα είναι:

α. Το καύσιμο, η πραγματική ή η φορολογούμενη ισχύς του νέου κινητήρα να επιτρέπεται από τις, για κάθε περίπτωση, ισχύουσες διατάξεις.

β. Να είναι τεχνικά δυνατή η ασφαλής και λειτουργικά ορθή, σύμφωνα με τις ανάλογες προδιαγραφές και τους κανόνες της τέχνης, τοποθέτηση και συνεργασία του νέου κινητήρα, με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου. (Με υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου).

γ. Ο κυβισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυβισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου. (Με υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου).

δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυβισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα ή να υπάρχει ο εν λόγω κινητήρας ως εργοστασιακή τοποθέτηση στο συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου.

ε. Προκειμένου για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας:
ι.) Το αυτοκίνητο με το νέο κινητήρα πρέπει να παρουσιάζει εκπομπές καυσαερίων ίσες ή μικρότερες από τα αντίστοιχα προς το νέο κυβισμό του όρια που προβλέπονταν από τις ισχύουσες κατά την ταξινόμηση του οχήματος διατάξεις. (Με πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από εργαστήριο καυσαερίων του ΚΤΕΟ Ελληνικού.)

ιι.) Θα αντικατασταθούν, σύμφωνα με έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου, που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κινητήρα, όπως πέδησης, ανάρτησης, αντιρρύπανσης κλπ, εφόσον στην έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, αναγράφονται τέτοιες προϋποθέσεις. (Με υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου)

2. Στη περίπτωση αντικατάστασης των κινητήρων, περιλαμβάνεται και η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων, με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση του κυβισμού του κινητήρα. Η διασκευή αυτή είναι επιτρεπτή. (Για αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας απαιτείται και πιστοποιητικό καυσαερίων από το εργαστήριο καυσαερίων του ΚΤΕΟ Ελληνικού.)

3. Επιτρέπεται η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της ιπποδύναμης ύστερα από έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής των αυτοκινήτων ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής των αυτοκινήτων. Η ως άνω διασκευή δε θεωρείται αντικατάσταση του κινητήρα. (Για αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας απαιτείται και πιστοποιητικό καυσαερίων από το εργαστήριο καυσαερίων του ΚΤΕΟ Ελληνικού.)



ΠΡΟΣΟΧΗ: Η τοποθέτηση κινητήρα του ιδίου τύπου με αυτόν που αναγράφεται στον αριθμό κυκλοφορίας δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα

Απαιτούμενα δικαιολογητικά

● Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση (το παρόν έντυπο)
● 'Αδεια κυκλοφορίας του οχήματος
● Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα ή δελτίο παροχής υπηρεσιών τοποθέτησης αυτού
● Παραστατικό καταβολής ισχύοντος τέλους αδείας οχήματος από τράπεζα συμβεβλημένη με την αρμόδια Ν.Α. (Το ποσό που πρέπει να καταβληθεί γνωστοποιείται στον ενδιαφερόμενο από την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών)
● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου-μηχανικού, στην οποία θα δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνεται ο τύπος του και ο αριθμός πλαισίου σύμφωνα με την 20270/73 όπως ισχύει
● Πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από την Δ/νση ΚΤΕΟ-Ελληνικό (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)
● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου μηχανολόγου-μηχανικού και του υπευθύνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων που λειτουργεί νόμιμα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες. (Απαιτείται για διασκευή κινητήρων ή συστημάτων του αυτοκινήτου)
● Επιστολή του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής. Μπορεί να υποβληθεί η σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου - μηχανικού, με την οποία θα προσδιορίζονται τα συστήματα του αυτοκινήτου, που ενδέχεται να απαιτείται η αντικατάστασή των, εφόσον επηρεάζονται από το νέο κινητήρα και θα υπολογίζονται οι επί των αξόνων επιπτώσεις του νέου κινητήρα. (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΟ SUBARU ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ Τ2?

Δημοσίευση από dimitris_volos »

Επομενως η επιστολη του εργοστασιου μπορει να αντικατασταθει απο την τεχνικη μελετη του μηχανολογου
(αν και απο οτι καταλαβαινω δεν ειναι απαιτητο για οχηματα παλαιας τεχνολογιας)
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΟ SUBARU ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ Τ2?

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Ακριβώς έτσι Δημήτρη. ;)

(Θα το βάλω και σε ξεχωριστή ενότητα το θέμα αλλαγής κινητήρα.)
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
sotyanif
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη

Re: ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΟ SUBARU ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ Τ2?

Δημοσίευση από sotyanif »

Έχω και την έντυπη αίτηση αλλαγής κινητήρα,απο την αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Ν.Α.

Βάλτε την ,αν θέλετε,στην ενότητα-θέμα αλλαγής κινητήρα.
mikro1.jpg
mikro2.jpg
mikro3.jpg
mikro4.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Η Φύση ,είναι το ΣΠΙΤΙ μας!

Εικόνα
Γιαννης Ι τ2
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Σάβ 06 Σεπ 2014 5:45 pm
Τοποθεσία: Πτολεμαιδα

Re: ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΟ SUBARU ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ Τ2?

Δημοσίευση από Γιαννης Ι τ2 »

sotyanif έγραψε:Έχω και την έντυπη αίτηση αλλαγής κινητήρα,απο την αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Ν.Α.

Βάλτε την ,αν θέλετε,στην ενότητα-θέμα αλλαγής κινητήρα.
mikro1.jpg
mikro2.jpg
mikro3.jpg
mikro4.jpg
Σωτηρη εισαι ωραιος.....απλα αν μπορεις να μου πεις και απο που βρηκες αυτη την αιτηση να ξερω κι εγω τι θα τους πω αυριο που θα παω να τους το τριψω στη μουρη...Ευχαριστω!
The marinero
Απάντηση

Επιστροφή στο “T2 (1967-1979 Europe & USA) (1971-2013 Latin America)”