Ερώτηση από αδαή

Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ερώτηση από αδαή

Δημοσίευση από BUS1988 »

Syncro δεν σημαίνει πιο πολλά κυβικά, τα ίδια μοτέρ φοράει με το 2WD.
Σημαίνει βέβαια ακριβότερη αγορά (συνήθως), ακριβότερη συντήρηση (σίγουρα), αρκετά πιο αργό στο δρόμο, αλλά και εντελώς διαφορετικές δυνατότητες εκτός δρόμου.
Αποφασίζεις το που και πως θέλεις να το χρησιμοποιήσεις και πράττεις ανάλογα.
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Ερώτηση από αδαή

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

BUS1988 έγραψε:Syncro δεν σημαίνει πιο πολλά κυβικά, τα ίδια μοτέρ φοράει με το 2WD.
Σημαίνει βέβαια ακριβότερη αγορά (συνήθως), ακριβότερη συντήρηση (σίγουρα), αρκετά πιο αργό στο δρόμο, αλλά και εντελώς διαφορετικές δυνατότητες εκτός δρόμου.
Αποφασίζεις το που και πως θέλεις να το χρησιμοποιήσεις και πράττεις ανάλογα.
E, χμ, συμφωνούμε σε όλα, αλλά επιτρέψτε μου κάποιες διευκρινήσεις, οδηγώντας, (και αναλύοντας), για 13 χρόνια
ένα 2wd T3, (1980-1993), και για 10 χρόνια, (περίπου), ένα 4wd T3.

α)το SYNCRO είναι πιο αργό, (με την ίδια ιπποδύναμη), μόνο στην ευθεία!

β)στις στροφές είναι ανταγωνιστής γρήγορων, χαμηλών, σπορ αυτοκινήτων, πολύ ταχύτερο από το 2wd.

(Γενικά, οδηγοί σπορ και μη αυτοκινήτων, δεν μπορούν, εύκολα, να αποδεχτούν την υπεροχή του SYNCRO, και πολλές φορές, εκθέτουν τον εαυτό τους σε κίνδυνο εκτροπής από τον δρόμο, στην προσπάθεια τους να το ακολουθήσουν.).

γ)με μεγαλύτερη ιπποδύναμη, (από ένα συγκρινόμενο 2wd Τ3), είναι πολύ ταχύτερο και στην ευθεία, σαν σταθερότερο, ακριβέστερο, και ασφαλέστερο σε όλες τις συνθήκες.

δ)σε σχετικές δοκιμές, φάνηκε το Τ3 να είναι σταθερότερο και λιγότερο ευαίσθητο στον πλάγιο άνεμο από μία 911, (1980),


Εικόνα

ενώ σε συγκρίσεις μεταξύ 2wd και 4wd, φάνηκε να υπάρχει μία σημαντική διαφορά στην ευθεία, υπέρ του 4wd, που οφείλεται και στο μεγαλύτερο βάρος στον εμπρός άξονα που αυτό διαθέτει, και στην ροπή που έρχεται εμπρός, όταν αυτό απαιτείται.

ε)τέλος, ας μην ξεχνάμε ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που διαθέτει το Τ3 και που υπογραμμίζεται από την τετρακίνηση.

Αυτό είναι η τεράστια, αόρατη, αεροτομή, εμβαδού 1,62 m2, (περίπου), που σχηματίζεται από τον μπροστινό ανεμοθώρακα και την συνέχεια του.

Εικόνα

Σαν αποτέλεσμα, και σε συνδυασμό με την οπισθοχωρημένη θέση του εμπρός άξονα, δημιουργείται μοχλός,


Εικόνα

ο οποίος πιέζει προς το οδόστρωμα τους κατευθυντήριους τροχούς, αφαιρώντας μεγάλο μέρος της άντωσης που δέχεται το αμάξωμα καθώς κινείται με μεγάλες ταχύτητες.

Ιδιαίτερα μετά τα 140-150 χλμ/ω, γίνεται αισθητό ένα ελαφρύ χαμήλωμα του εμπρός μέρους, κάτω από την ισχυρή πίεση της αεροτομής.

Στα 180 χλμ/ω, με τον κατάλληλο κινητήρα εννοείται, η αίσθηση είναι αυτή ενός μικρού jet σε χαμηλές, αλλά ψηλά σε σχέση με το επίπεδο του δρόμου, πτήσεις.


Εύχομαι καλή διασκέδαση στον νέο κάτοχο (;) Τ3.

Εικόνα

Xαμηλές πτήσεις SYNCRO, I

(Syncro είναι, απλά ξέχασε να το σημειώσει. Το βλέπετε μπαίνοντας στο κανάλι του στο YOUTUBE).

Xαμηλές πτήσεις SYNCRO, II
Εικόνα
(Κυβερνήτης Ραπτόπουλος, πρωταθλητής trial 1993 με SYNCRO).
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
T3syncrocamper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ερώτηση από αδαή

Δημοσίευση από T3syncrocamper »

Σχετικά με το κράτημα του σύκνρο σε σχέση με το απλό, είναι εντυπωσιακή η υπεροχή του σύνκρο, κάτι που το νοιώθουν νομίζω όλοι οι συνκροναύτες όταν για κάποιο λόγο οδηγούν χωρίς τον κεντρικό άξονα. Ειδικά στην έξοδο από στροφή. Βέβαια αυτό είναι χαρακτηριστικό όλων των 4Χ4.
Born to ruuuunnn!!!!
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Ερώτηση από αδαή

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

T3syncrocamper έγραψε:Σχετικά με το κράτημα του σύκνρο σε σχέση με το απλό, είναι εντυπωσιακή η υπεροχή του σύνκρο, κάτι που το νοιώθουν νομίζω όλοι οι συνκροναύτες όταν για κάποιο λόγο οδηγούν χωρίς τον κεντρικό άξονα. Ειδικά στην έξοδο από στροφή. Βέβαια αυτό είναι χαρακτηριστικό όλων των 4Χ4.
Mε την υποσημείωση πως το SYNCRO είναι κατώτερο από το 2wd, χωρίς τον άξονα, επειδή έχει ρυθμίσεις ανάρτησης που πρέπει να ανταπεξέρχονται σε άλλες απαιτήσεις, συμφωνούμε.

Όμως δεν θα συμφωνήσω στην γενίκευση "όλα τα τετρακίνητα".

Τα 4χ4 έχουν τεράστια ποικιλία συμπεριφοράς ανάλογα με τον τρόπο λειτουργίας της τετρακίνησης, την ανάρτηση τους, κ.α..

Συνεπώς σε πολλά η τετρακίνηση δεν μπορεί να λειτουργήσει εντός δρόμου και έτσι δεν έχουν τα πλεονεκτήματα ενός τετρακίνητου ως προς την ταχύτητα και την σταθερότητα, σχεδόν, ανεξάρτητα από τις συνθήκες.

Επίσης, πολλά, έχοντας αρχέγονες αναρτήσεις, ακόμα και σύγχρονα μοντέλα, δεν έχουν καμία δυνατότητα να παρακολουθήσουν τον ρυθμό ενός SYNCRO…τριακονταετίας, σχεδόν, με τις κορυφαίες αναρτήσεις του, το τέλειο μοίρασμα ροπής και βάρους στους άξονες κ.τ.λπ..

Προ ημερών στην Κατεχάκη, στην στροφή προς Καισαριανή, πάνω στην γέφυρα που περνάει από κάτω ο δρόμος για Υμηττό, σε σημείο με σκαμπανεβάσματα του οδοστρώματος, πήγαινε μπροστά μου ένα Toyota Landcruiser, αυτό με τα φώτα «δάκρυ» πίσω, μοντέλο 2008-, με 100 χλμ/ω περίπου, και ο πίσω μονοκόματος άξονας του αναπηδούσε έντονα και οριακά, σε μια προσπάθεια…αυτονόμησης.

Αν και διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση, σε μία ταχύτητα σχετικά χαμηλή, έδειχνε έντονες τάσεις αποσταθεροποίσης.

Από το σημείο αυτό περνoύσα με το Syncro μου με τουλάχιστον 40-50 χλμ/ω παραπάνω, άνετα και με τεράστια περιθώρια ασφάλειας.
The Syncro Heresy
tomy
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Δευ 10 Οκτ 2016 2:13 pm

Re: Καλώς ορισα!

Δημοσίευση από tomy »

Και μου μπήκε και αυτή ιδέα αλλά δεν ξέρω εάν γίνεται .

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1

Μπορώ να το φέρω και να μην περάσει τελωνείο αφού θα είναι μόνο για ανταλλακτικά και όχι για κυκλοφορία.
Πιστεύω εάν γίνεται θα είναι η καλύτερη λύση. ΚΟΜΠΛΕ η μετατροπή , άσε που το βάζεις μπρος και έχεις μια εικόνα.
Dimitris
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: Δευ 02 Δεκ 2013 11:48 pm
Τοποθεσία: Athens & Ljubljana

Re: Καλώς ορισα!

Δημοσίευση από Dimitris »

Να υπολογίσεις +178€ για πινακίδες εξαγωγής από την Αυστρία...Ισχύουν 21 ημέρες...
1975 181
1974 1303
1964 1500N
1985 T3 panel
1985 T3 Syncro ambulance
1988 T3 Syncro 16 doubledoor
1990 T3 Syncro panel
1996 9K Caddy van
1996 Audi A8 4.2 quattro
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Καλώς ορισα!

Δημοσίευση από syncro16gr »

tomy έγραψε:Και μου μπήκε και αυτή ιδέα αλλά δεν ξέρω εάν γίνεται .

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1

Μπορώ να το φέρω και να μην περάσει τελωνείο αφού θα είναι μόνο για ανταλλακτικά και όχι για κυκλοφορία.
Πιστεύω εάν γίνεται θα είναι η καλύτερη λύση. ΚΟΜΠΛΕ η μετατροπή , άσε που το βάζεις μπρος και έχεις μια εικόνα.
Μπορείς! Θα το φέρεις κανονικά (οδικώς ή με μεταφορά) και απλά δεν θα κάνεις Δήλωση Άφιξης Οχήματος. Δηλαδή δεν θα πας σε κανένα Τελωνείο...
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
T3syncrocamper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Καλώς ορισα!

Δημοσίευση από T3syncrocamper »

Νομίζω ότι αν το φέρεις σαν ανταλλακτικό θα στο δώσουν κομμένο (άρα το φέρνεις φορτωμένο). Για να το φέρεις οδηγώντας ή θα βγάλει γερμανικές πινακίδες και θάρθει εδώ με τον γερμανό ιδιοκτήτη του (ο οποίος μετά θα πρέπει να δηλώσει κλοπή ή καταστροφή στην Ελλάδα και να το ξεδηλώσει στη Γερμανία) ή να το φέρεις εσύ με Τζόλ (τελωνείου) πινακίδες για εισαγωγή στην Ελλάδα, που τότε νομίζω ότι δεν αποφεύγεις τη δήλωση στο τελωνείο εισαγωγής (αν δεν το κάνεις έχει συνέπειες).
Νομίζω ότι η καλύτερη περίπτωση είναι να απευθυνθείς σε εισαγωγέα μεταχειρισμένων και ανταλλακτικών. Έχω φίλο τέτοιο στη Θεσσαλονίκη, που ανεβοκατεβαίνει Γερμανία, αν θέλεις σου δίνω το τηλ. του και ρωτάς ότι θες.
Born to ruuuunnn!!!!
tomy
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Δευ 10 Οκτ 2016 2:13 pm

Re: Καλώς ορισα!

Δημοσίευση από tomy »

T3syncrocamper έγραψε: Νομίζω ότι η καλύτερη περίπτωση είναι να απευθυνθείς σε εισαγωγέα μεταχειρισμένων και ανταλλακτικών. Έχω φίλο τέτοιο στη Θεσσαλονίκη, που ανεβοκατεβαίνει Γερμανία, αν θέλεις σου δίνω το τηλ. του και ρωτάς ότι θες.
Σε ευχαριστώ πολύ, θα σε ενοχλήσω όταν έρθει η ώρα, να τον πάρω να δω τι συμφέρει.
tomy
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Δευ 10 Οκτ 2016 2:13 pm

Re: Καλώς ορισα!

Δημοσίευση από tomy »

Σε λιμάνι από ότι κατάλαβα, τουλάχιστον στην Ηγουμενίτσα δεν περνάει όχημα εαν δεν δηλωθεί άφιξη.
Το τελωνείο ήδη είχε λίστα με τα όχηματα που ήταν στο καράβι που έχουν ξενες πινακίδες , το είδα με τα μάτια
μου ! Μου ζήτησε το εισιτήριο και με τικαρε στη λίστα !!!!!!! Αν παραυτα το περάσεις χωρίς Δ.Α.Ο και σε
πιάσουν στο δρόμο πας για λαθρεμπορία , καληνύχτα δηλαδή θα βγει το Τ4 όσο ένα καινόυργιο Τ6 :lol: .
Μου έδωσαν μια μέρα να το πάω στο τόπο μόνιμης κατοικίας μου (!) και όχι σε Δ/νση συνεργείου π.χ και
μέχρι την 15η ημέρα του επόμενου μήνα να περάσω στο Τελωνείο για τα λοιπά. Εκεί είναι το ερώτημα, το δηλώνω
άφιξη και μετά δε το πάω τελωνείο , βγάζω το μοτέρ και το άλλο το πετάω. Τι γίνεται , μπορώ ? θα μου το
ζητήσουν το αυτοκίνητο ?
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΔΙΑΦΟΡΑ”