Επισκόπηση μοντέλων: Λεωφορείο, Vanagon, Eurovan (1968-2003)

Κι όμως, μπορεί μερικά πράγματα να μην τα γνωρίζετε ακόμη...

Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: Τετ 08 Απρ 2015 3:27 pm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Αύγ 2015 12:50 am
Επισκόπηση μοντέλων: Λεωφορείο, Vanagon, Eurovan (1968-2003)
Το ακόλουθο write-up έχει σχεδιαστεί για να διευκρινιστούν οι έτη και την ορολογία που σχετίζεται με τη Volkswagen αυτοκινούμενα τροχόσπιτα 1968 έως 2003. Περιλαμβάνονται είναι μερικές βασικές περιγραφές του στυλ σώμα τους, διαρρύθμισης εσωτερικών χώρων, σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, και όταν η VW έκανε σημαντικές αλλαγές. Αυτό είναι γραφτό να γίνει ένα χρήσιμο οδηγό. Τα οχήματα αυτά μπορεί να είναι δύσκολο, γι 'αυτό μην πάρετε αυτό το άρθρο ως επίσημη ευαγγέλιο για το συγκεκριμένο όχημα. Επίσης, παρακαλούμε να σημειώσετε ότι αυτό το άρθρο αναφέρεται σε οχήματα που πωλούνται στις ΗΠΑ μόνο (δεν καναδική μοντέλα).

Volkswagen BUS ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΕΣ
Τα 1968-1979 VW βαν που ονομάζεται τύπου ΙΙ Λεωφορεία: Τα μοντέλα αυτά αναφέρονται επίσης ως "κόλπο παράθυρο του λεωφορείου," ή "ψωμί-Καρβέλι Bus", ή απλά "VW Bus". Οι αυτοί με ένα pop-top είναι Westfalia κατασκηνωτές. Ένα ωραίο χρησιμοποιούμενο μοντέλο θα τρέξει μεταξύ $ 2500 και $ 4500. Ένα εντελώς ανακαινισμένο Bus μπορεί να κοστίσει πάνω από $ 40.000.

1968-1971: Αυτά είναι τα VW λεωφορεία είναι εφοδιασμένα με ένα 1600cc VW «όρθια» τύπου I κινητήρα. Έτος μοντέλα 1968-1970 ήταν βασικά η ίδια. Το 1971 είναι ξεχωριστή, γιατί έχει μια μηχανή "διπλή θύρα" (περίπου ένα επιβλητικό 58 hp, αντί περίπου 50 hp) και μπροστά ηλεκτρική υποβοήθηση δισκόφρενα. Μπορείτε να εντοπίσετε αυτό το έτος δεξιά από το ρόπαλο, επειδή έχουν τα πιο κοινά στενό δρόμο τροχού 112 χιλιοστά μπουλόνι-πρότυπο που χρησιμοποιείται σε όλη τη διαδρομή μέσα από το 1991. Οι προηγούμενες Λεωφορεία (1955-1970) έχουν το παλιό VW ευρύ σχέδιο 5-μπουλόνι με ένα "φεγγάρι μωρό" τάσι. Εκτός από αυτό, το '71 μοιάζει λίγο πολύ το ίδιο με το '68 -'70.

1972-1979: Μπορείτε να εντοπίσετε ένα 1972 και νεότερες Λεωφορείο εύκολα από τα μεγαλύτερα, ψηλό στενό πίσω φώτα, σε αντίθεση με τα μικρά οβάλ, όπως φώτα που χρησιμοποιούνται από περίπου το 1960 έως το 1971. Τα '72 -'79 Τα λεωφορεία είναι εξοπλισμένα με το VW "τηγανίτα" Τύπος κινητήρα 4. Αυτά τα λεωφορεία που συνήθως αναφέρονται ως το "Porsche-powered" Λεωφορεία επειδή έχουν τον ίδιο κινητήρα που χρησιμοποιήθηκε στην Porsche 914 1.970 έως 1.976, και στο 1976 Porsche 912. Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι οι Πόρσε ήταν VW ελέγχεται, όχι το αντίστροφο. Είναι αστείο πώς να ξεκινήσετε φήμες ... Οι 1972 και 1973 μοντέλα ήταν 1700cc με διπλό καρμπυρατέρ, το 1974 ήταν 1800cc με διπλό υδατάνθρακες, το 1975 ήταν 1800cc με "ΕΦΗ" (Electronic Fuel Injection), και το 1976-1979 ήταν Έφη 2000cc. Το pop-top για το Westy λεωφορείων άλλαξε το 1974 από ένα front-ανατροπή στέγη σε μια πίσω αναστροφή στέγη (όπως όλα τα Vanagon και Eurovan pop-tops ανοιχτό). Ως γενικός κανόνας, η νεότερη του λεωφορείου, τόσο το καλύτερο. Το μοντέλο 1979 είναι το νεότερο και το καλύτερο. Είναι η μόνη ΚΤΕΛ που ήρθε με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου με λάμδα (αισθητήρας οξυγόνου) που ελέγχεται μείγμα, ηλεκτρονική ανάφλεξη, και υδραυλικές όλα στο ίδιο όχημα (μόνο στην Καλιφόρνια μοντέλα). Αυτό το συγκεκριμένο μοντέλο, το '79 στην Καλιφόρνια μόνο Bus, ήταν η μόνη χρονιά που δεν έχουν EGR (ανακυκλοφορία καυσαερίων) συσκευής ελέγχου αιθαλομίχλης, η οποία είναι ένα πολύ καλό πράγμα που ΔΕΝ πρέπει να έχουν σε ένα από αυτά τα πρώτα, αερόψυκτους κινητήρες. Η προσωπική μου Westy Bus είναι ένα μοντέλο Καλιφόρνια '79 αγόρασα το 1986 από τους αρχικούς ιδιοκτήτες ... Ναι, είμαι όλα αυτά ...

Volkswagen Vanagon ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΕΣ
Τα 1980-1991 VW βαν ονομάζεται Vanagons. Οι εσωτερικές διατάξεις των διαφόρων pop-top εκδόσεις του Vanagon, σε αντίθεση με το VW Bus που άλλαξε πολλές φορές, έμεινε ουσιαστικά το ίδιο όλα αυτά τα χρόνια. Τα ντουλάπια από τις πρώτες Vanagon pop-tops ήταν ψεύτικο ξύλο κόκκους, τα καθίσματα ήταν ένα funky ρίγες, και όλα τα τοίχων και οροφών κάλυψη ήταν ένα λεπτό χαρτί επαφής, όπως το υλικό που θα πέσουν. Ξεκινώντας με τα 1984 κατασκηνωτές Βόλφσμπουργκ Edition , και όλα '85 και νεότερες κατασκηνωτές, το φινίρισμα του ερμαρίου αλλάξει σε ένα μαλακό χρώμα μαυρίσματος, το ύφασμα άλλαξαν σε μια πιο συγκρατημένη και εξαιρετικά ανθεκτικό ύφασμα βελούδο μαύρισμα, και η funky και αναξιόπιστη χαρτί επαφή αντικαταστάθηκε με μια πολύ πιο ελκυστική και ανθεκτικό υλικό. Αυτό το εσωτερικό σύστημα έμεινε στην πραγματικότητα μέσα από το 1986, και το 1987 το εσωτερικό χρώμα αλλάζει σε γκρι και παρέμεινε πολύ υψηλή ποιότητα. Όλα '87 -'91 εσωτερικούς χώρους πλήρες τροχόσπιτο είναι γκρι και είναι σχεδόν ταυτόσημα. Το 1989, η πόρτα της ντουλάπας ήταν μικρότερη έτσι θα μπορούσε να ανοίξει με τον οπίσθιο πίνακα στη θέση ανάσυρσης. Το 1990, το ψυγείο άλλαξε σε ένα είδος ηλεκτρικού εκκίνησης, και αργά το '90 και το '91 μοντέλα είχαν εσωτερική απελευθέρωση της πίσω πόρτας, αλλά ότι είναι γι 'αυτό. Το 1985, το 1986 και το 1987, υπήρξε μια ειδική Westfalia Βόλφσμπουργκ Weekender προσφέρει. Αυτά τα μοντέλα έχουν την ίδια pop-top με την πλήρη τροχόσπιτο, αλλά αντί του συγκροτήματος ψυγείο / φούρνο / νεροχύτη, έχουν ένα flip-up πίνακα και ένα πίσω κάθισμα πίσω από τον οδηγό, και ένα μικρό all-ηλεκτρική, ταχείας απελευθέρωσης ψύκτη πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού (ότι δεν λειτουργεί πολύ καλά). Το εσωτερικό χρώμα του '85 και '86 ήταν μαύρισμα, και το ύφασμα που χρησιμοποιείται στα καθίσματα και πάνελ των θυρών ήταν ένα μαύρισμα κοτλέ που σχεδόν πάντα τεμαχισμένο. Το μοντέλο '87 ήταν διαθέσιμα είτε σε μπεζ ή μπλε και γκρι, και το κοτλέ έπεσαν υπέρ μιας πολύ πιο ανθεκτικό ύφασμα. Ένα πολύ παρόμοιο μοντέλο είχε προσφερθεί και πάλι το 1990 και το 1991 και ονομάστηκε η Westfalia Multivan (αργότερα που προσφέρονται στην πλατφόρμα Eurovan, επίσης). Το εσωτερικό χρώμα όλα τα μοντέλα της MV ήταν γκρι, και η διάταξη ήταν σχεδόν ταυτόσημη με την Βόλφσμπουργκ Weekender, εκτός του ότι είχε δύο πίσω καθίσματα πίσω από κάθε ένα από τα εμπρός καθίσματα, δύο εκ των οποίων ήταν γρήγορης αποδέσμευσης για εύκολη αφαίρεση. Τα '90 / '91 Multivans (MVS), που είναι ουσιαστικά μια επτά επιβατών μοντέλο Vanagon Carat με την Westfalia pop-top, και είναι ίσως το πιο περιζήτητο και πολύτιμη δύο κινητήριους τροχούς Vanagons που έγινε ποτέ. Ότι η εμφάνιση της Vanagon αλλάξει πολύ λίγο κατά τη διάρκεια των 12 χρόνων από την προσφορά, μηχανικά θα αλλάξει ριζικά:

1980-1983: Η Vanagon εισήχθη το 1980 με τον ίδιο κινητήρα 2000cc EFI που χρησιμοποιήθηκε στην τελευταία από τα Λεωφορεία. Αυτά αερόψυκτο Vanagons, αν και λειτουργικά μια μεγάλη βελτίωση σε σχέση με τους προκατόχους του λεωφορείου τους, είναι η χειρότερη της Vanagons, και ίσως ακόμα και η λιγότερο επιθυμητή κάθε VW van που έγινε ποτέ. Η 2000cc αερόψυκτος κινητήρας δεν ήταν απλά μέχρι το καθήκον της ώθησης γύρω από ένα ακόμα μεγαλύτερο, βαρύτερο κουτί. Τυπική διάρκεια ζωής του κινητήρα είναι περίπου 90.000 μίλια. Επιπλέον, η πρώτη μαχαιριά στο σύστημα λεβιέ ταχυτήτων 4 σχέσεων ήταν μια πλήρης αποτυχία και ήταν εντελώς εκ νέου σχεδιασμένο με την εισαγωγή του υδρόψυκτο μοντέλο βενζίνης στα τέλη του 1983. Ένα καλό δείγμα της αερόψυκτο Vanagon pop-top θα τρέξει μεταξύ $ 2500 και $ 5000, αλλά συνιστούμε διεύθυνσης μακριά από κάθε αερόψυκτο Vanagon.

1982-1983 πετρελαιοκίνητα Vanagon: VW προσφέρει την Vanagon με το κουνέλι υδρόψυκτο κινητήρα diesel της VW για δύο (δόξα τω Θεώ) μόλις χρόνια. Τώρα, είμαστε σε GoWesty αγαπάμε πετρελαιοκίνητα οχήματα. Μην με παρεξηγείτε. Η δική οκτώ οχήματα με κινητήρα ντίζελ, επτά εκ των οποίων VWs. Ωστόσο, ό, τι στο διάολο ήταν VW σκέψης όταν βάζουν ένα 48HP 1600cc μη turbo κινητήρα diesel σε αυτό το όχημα; Είναι απλά εκπληκτικό. Έχουμε μετατραπεί έξι από τα οχήματα αυτά στο μεγαλύτερο, stouter 1900cc turbo-diesel σταθμού με μεγάλη επιτυχία. Είναι ισχυρή λειτουργία, και παράγει περίπου 30% μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου από ένα τυπικό βενζινοκίνητο Vanagon. Ωστόσο, τα οχήματα αυτά έχουν πολλές από τις αδυναμίες όλων των παλαιότερων Vanagons (το σύστημα shifter για παράδειγμα), καθώς και το κόστος και τον κόπο της μετατροπής ενός από αυτά για να τα νεότερα εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας του ντίζελ turbo είναι τρομερή. Ένα ωραίο Westy diesel με κινητήρα 1.9 turbo θα τρέξει μεταξύ $ 20.000 και $ 30.000, και αυτά είναι αρκετά απογυμνώνεται μοντέλα: δεν υδραυλικό τιμόνι, καθρέφτες, ή AC.

1983-1985: Η Vanagon εισήχθη το model year 1983 με ένα υδρόψυκτο "Wasserboxer" ή "Waterboxer" (για όλους μας αγγλόφωνο λαϊκή) κινητήρα στη Βόρεια Αμερική. Αυτές οι πρώτες μηχανές Waterboxer ήταν 1900cc και είχε "Digijet" EFI. Ο βασικός σχεδιασμός του Waterboxer είναι στερεό. Ήταν το αποκορύφωμα της περίπου 50 χρόνια εμπειρίας η VW είχε με τον οριζοντίως αντίθετοι, σχεδιασμός τετρακύλινδρο κινητήρα. Η Waterboxer είναι βασικά γίνεται στις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με ένα κινητήρα VW τύπου Ι, με την εσωτερική μετατόπιση και # 1 κεντρικό σχεδιασμό ρουλεμάν του κινητήρα τύπου 4, και το νερό (αντί του αέρα) ψύχεται. Η πρώτη Waterboxer powered Vanagons είχε πολλά προβλήματα με το σύστημα ψύξης. Πρώτα απ 'όλα, η VW δεν είχε συνειδητοποιήσει μέχρι περίπου δύο χρόνια στην παραγωγή ότι υπήρχε ένα πρόβλημα με το φωσφορικό άλας και ορυκτά στο ψυκτικό που χρησιμοποιούσαν. Το λάθος τύπο ψυκτικού προκαλούνται οι κυλινδροκεφαλές να διαβρωθούν γρήγορα στην περιοχή όπου η σφραγίδα νερό σακάκι καουτσούκ (συχνά αναφέρονται λανθασμένα ως "φλάντζα") και την κυλινδροκεφαλή έρχονται σε επαφή. Οι περισσότεροι κινητήρες διαρροή ψυκτικού υγρού μέσα στις πρώτες δύο χρόνια, ή περίπου 40.000 μίλια. Το στίγμα μαστίζει τον σχεδιασμό Waterboxer από τότε, ακόμη και αν το πρόβλημα ήταν ουσιαστικά λυθεί νωρίς. Με προσοχή δίνεται στη χρήση ενός ψυκτικού μη-φωσφορικής και απεσταγμένο νερό, και τακτική 2 ετών έκπλυσης του συστήματος, δεν υπάρχει απολύτως καμία απολύτως πρόβλημα. Έχουμε δει Waterboxer Vanagons με έως και 295 χιλιάδες μίλια έρθουν σε κατάστημά μας εντελώς πρωτότυπο, οι μηχανές δεν έχουν αποσυναρμολογηθεί. Το υπόλοιπο από τα προβλήματα με το σύστημα ψύξης επιλύθηκαν με την εισαγωγή του 1986 2100cc Vanagon. Μπορείτε να πάρετε μια καλή μεταχειρισμένων 83-85 Westy για μεταξύ $ 5000 και $ 10.000.

1986-1991: Αυτά είναι τα καλύτερα της Vanagons. Είναι εύκολα αναγνωρίσιμα από τους ορθογώνια (αντί του γύρου) προβολείς. Τα '86 και «87S είχαν μικρότερη λεπτό χαλύβδινο« προφυλακτήρες »και οι -'91s '88 είχε μεγαλύτερη fiberglass« προφυλακτήρες »και πρόσθεσε ένα αγωγό εξαερισμού στο πίσω μέρος του κάθε ένα από τα πίσω πλαϊνά παράθυρα. Έβαλα "προφυλακτήρες" σε εισαγωγικά, διότι ούτε η αρχική λεπτό χάλυβα ή πλαστικό "προφυλακτήρες» ήταν ένα μεγάλο μέρος του προφυλακτήρα. Ήταν κάτι περισσότερο από ένα "ίσως και να μην έχουν καμία προφυλακτήρα" είδος του προφυλακτήρα. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι αυτά τα Vanagons ήταν καλύτερη λόγω της αύξησης της μετατόπισης από 1900cc έως 2100cc, αλλά στην πραγματικότητα αυτό ήταν το λιγότερο σημαντική αλλαγή. Πράγματι, οι δύο κινητήρες είναι ουσιαστικά πανομοιότυπα σε κατασκευή και σχεδιασμό, με εξαίρεση μια μεγαλύτερη απόσταση στροφαλοφόρου άξονα (74 χιλιοστά αντί για 69 χιλιοστά, αυξάνοντας μετατόπιση από 1915cc έως 2110cc), και ένα βελτιωμένο # 1 κεντρικό σχεδιασμό ρουλεμάν. Οι πιο σημαντικές αλλαγές είναι: βελτίωση της εξάτμισης, ανάφλεξη, έγχυση καυσίμου (Digifant), φρένα, και (το σημαντικότερο) τα συστήματα ψύξης. Το σύστημα ψύξης ήταν εντελώς εκ νέου εργάστηκε για το 1986 και παρέμεινε ουσιαστικά αμετάβλητο μέχρι το τέλος του 1991 παραγωγής. Το νέο σύστημα ψύξης είχε λιγότερα μέρη, ήταν πολύ καλύτερη στο να κρατήσει τον αέρα έξω και ήταν ένα εύκολο σύστημα για να διατηρηθεί. Επιπλέον, η νεότερη μπλοκ κινητήρα με τον καλύτερο # 1 κύριο ρουλεμάν που ήταν επίσης ελαφρώς μεγαλύτερο εσωτερικό, επιτρέποντας την μετατόπιση πρέπει να αυξηθεί πάνω από 2300cc. Ως γενικός κανόνας, λέω παιδιά να μείνουν μακριά από Vanagons με στρογγυλούς προβολείς. Η διαφορά τιμής μεταξύ ενός καθαρού τροχόσπιτο του 1985 και του 1986 τροχόσπιτο είναι μικρή σε σύγκριση με τη διαφορά στην τιμή? η τελευταία είναι ένα πολύ καλύτερο όχημα πράγματι, και αξίζει τα επιπλέον χρήματα που εντολή. Νίκαια, un-αποκατασταθεί '86 -'87 pop-top Vanagons τρέξει περίπου $ 6-8k, '88 -'89s τρέξει περίπου $ 7-9k και '90 -'91s τρέξει περίπου $ 8-12k. Εξαιρετική παραδείγματα μπορούν εύκολα να φέρω διπλό των μεγεθών αυτών.

1986-1991 Syncro (4WD) Vanagon: VW προσφέρει την Vanagon σε μια πλήρους απασχόλησης όλων έκδοση τετρακίνησης ονομάζεται συγχρονισμός. Ήταν που προσφέρονται σε van επιβατών, Weekender (86-87 Βόλφσμπουργκ μοντέλο, δεν το 90-91 MV), και πλήρεις εκδόσεις τροχόσπιτο. Τα μοντέλα αυτά όλα πωλούνται σε πολύ υψηλότερη τιμή. Αυτά όλα τροχούς Vanagons είναι τρόπος δροσερός, αλλά ο τρόπος ακριβά, όχι μόνο για την αγορά, αλλά και για την αποκατάσταση και τη διατήρηση, καθώς και. Συνήθως κοστίζουν περίπου διπλάσια ακριβώς το ίδιο μη-Syncro Vanagon, και πάντα γι 'αυτούς είναι πιο δύσκολη και δαπανηρή για την επισκευή. Η συμβουλή μου είναι να μείνετε μακριά από το Syncro αν δεν θέλετε πραγματικά όλα τροχούς, και η λέξη "προϋπολογισμός" δεν είναι μέρος του λεξιλογίου σας.

Volkswagen Eurovan ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΕΣ
Τα 1993-2003 VW βαν ονομάζεται Eurovans. Αυτή ήταν μια πλήρης αναχώρηση από τα προηγούμενα μοντέλα, κυρίως από το γεγονός ότι η μηχανή είχε μετακινηθεί προς τα εμπρός. Eurovan παραγωγή άρχισε το 1992 στην Ευρώπη. Το όχημα εισήχθη στις ΗΠΑ ως πρότυπο το 1993 ως ένα φορτηγό μεταφοράς επιβατών και MV μοντέλο Weekenders με και χωρίς το pop-top. Όλα τα MV μοντέλο Eurovans ήταν Westfalia μετατροπές. Η πλήρης έκδοση τροχόσπιτο του Eurovan εισήχθη στις ΗΠΑ το 1995. Όλα Eurovan πλήρη κατασκηνωτές που πωλούνται στις ΗΠΑ είναι μετατροπές Winnebago, δεν Βεστφαλίας.

1993-1994: Οι μόνες VW pop-top μοντέλα που προσφέρονται στις ΗΠΑ το 1993 και το 1994 ήταν το Westfalia Weekender Multi-Van (MV). Τα οχήματα αυτά ήταν τα ίδια με τα κανονικά φορτηγά επιβατών hard-top, μόνο που είχαν ένα εσωτερικό και τα pop-top εγκατασταθεί από Βεστφαλίας. Ωστόσο, αυτές ήταν του Σαββατοκύριακου, χωρίς νεροχύτη, frig, ή σόμπα. Είχαν δύο πίσω καθίσματα, ένα σταθερό κάθισμα πίσω από τον οδηγό με ένα slide-out ηλεκτρικό ψύκτη κάτω από αυτό (pop-top εκδόσεις μόνο), και η άλλη πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού που είναι ταχείας απελευθέρωσης (και οι δύο με αυτόν τον τρόπο για τη μη -pop-κορυφαία έκδοση του MV). Ο σεβάσμιος VW / Audi σε-γραμμή 5-κύλινδρο, 2,5 λίτρων, 130 ίππων κινητήρας τροφοδοτείται όλα τα μοντέλα 1993-1996. Αυτή είναι η ίδια μηχανή που χρησιμοποιήθηκε στο Audi 5000, καθώς περίπου το 1977. Ήταν διαθέσιμα είτε σε 5-τάχυτο ή 4 ταχυτήτων ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αυτόματο. Αυτή η MV Eurovan διακόπηκε το 1995 και εκ νέου θεσπίστηκε το 1999 με VR6 και έμεινε ουσιαστικά αμετάβλητο μέχρι τα τέλη της παραγωγής το 2003. Αν ένα μοντέλο Eurovan weekender είναι ό, τι θέλετε? το μοντέλο 2001-2003 είναι μακράν η καλύτερη επιλογή, θεωρείται ότι όλα τα πράγματα.

1995-1996: Η πρώτη πλήρης-κατασκηνωτές ήταν διαθέσιμα στις ΗΠΑ από το 1995, και ήταν Winnebago μετατροπές τροχόσπιτο, μετατρέπεται στην Ιντιάνα από την εταιρεία Winnebago. Δεν είναι Westy του. Η Eurovan Winnebago πλήρη τροχόσπιτο βασίζεται σε μια εκτεταμένη παράδοση-van έκδοση που είναι 15-1 / 2 ίντσες περισσότερο από την κανονική Eurovan. Είχαν παραδοθεί Winnebago βασικά γυμνά μέσα, αλλά πλήρως φορτωμένο με όλες τις επιλογές άνεσης πλάσμα (AC, κρουαζιέρα, τα πάντα δύναμη) προεγκατεστημένο από τη VW. Winnebago Στη συνέχεια κόψτε την τρύπα στην κορυφή, πρόσθεσε ο pop-κορυφή, και πρόσθεσε το νεροχύτη, φούρνο, frig, ντουλάπια, φούρνο, και τα πλαϊνά παράθυρα. Όλες οι κατασκηνωτές Eurovan Winnebago έχουν γκρι εσωτερικούς χώρους. Αυτά τα πρώτα 95-96 Winnie κατασκηνωτές είχαν την ίδια μονάδα παραγωγής ενέργειας, όπως τα 93/94 κανονικών μοντέλων Eurovan, 5-κύλινδρο σε σειρά κινητήρα με 5-τάχυτο ή ΑΤ. Αν και δεν είναι τόσο μικρής ισχύος ως Vanagon, ήταν σίγουρα δεν πυραύλων πλοία. Εάν ένα Eurovan Winnebago πλήρη τροχόσπιτο είναι ό, τι θέλετε? οι μετέπειτα 97-03 μοντέλα είναι μακράν η καλύτερη επιλογή, όλα τα πράγματα υπόψη.

1997-2000: Το 1997 VW μεταγωγής στο «VR6», η οποία είναι μια 2,8 λίτρων, 15 μοιρών V6. Είναι ονομάζεται "VR" αντί απλώς "V", επειδή, σε αντίθεση με την τακτική V6 κινητήρες που έχουν δύο κεφαλές των κυλίνδρων, η VR6 έχει μόνο μία. Το 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είχε πέσει, όλοι οι VR6 Eurovans είναι εξοπλισμένα με 4-τάχυτο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων. Αυτή η νέα μηχανή ήταν εξίσου, αν όχι περισσότερο αξιόπιστες, καθώς το 5-κύλινδρο να αντικατασταθεί, αλλά ο τρόπος ομαλότερη, πιο ισχυρή και πιο αποτελεσματική. Το εσωτερικό χρώμα ήταν ακόμα γκρι, αλλά το ύφασμα που χρησιμοποιείται στα καθίσματα αλλάξει από ένα λεπτό απογυμνωμένο σχεδιασμού για μικρά τρίγωνα. Το 2000 άλλαξε και πάλι από τα μικρά τρίγωνα σε ένα κυκλικό μοτίβο. Κάποια άλλα ήσσονος σημασίας εσωτερικό έγιναν βελτιώσεις, όπως καλύτερη εσωτερικό φωτισμό για παράδειγμα. Μια σημαντική προσθήκη ξεκινώντας από το 1997was την εισαγωγή της διπλής αερόσακους στον στάνταρ εξοπλισμό του. Με τους ήρθε μια πιο εργονομικό προσανατολισμό τιμόνι / οδηγό. Ωστόσο, το ντουλαπάκι του συνοδηγού εξαφανίστηκε.

2001-2003: Το 2001 η VR6 πήδηξε στο HP 204 και είναι ακόμα πιο αξιόπιστες, καθώς το αντικατέστησε. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το μέγεθος του κινητήρα δεν άλλαξε? παρέμεινε ένα κινητήρα 2,8 λίτρων. Η κυλινδροκεφαλή σχεδιάστηκε εκ νέου για να συμπεριλάβει 24 βαλβίδες και όχι μόνο 12, και ο χρονισμός του εκκεντροφόρου έγινε μεταβλητή και ελέγχεται από υπολογιστή. Το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα βελτιώθηκε επίσης, και μεταβαίνει σε μια πραγματική "κίνηση by wire" σύστημα (χωρίς πραγματική φυσική σύνδεση μεταξύ το δεξί σας πόδι και τον κινητήρα), και πολλαπλές ανάφλεξης πηνίο. Αλλά ακόμα κι αν το HP πήδηξε 64HP (46%), η ροπή ανέβηκε μόνο 8 πόδια-λίβρες σε 188 ft-lbs (4%). Η κατώτατη γραμμή είναι ότι όλοι οι VR6 powered Eurovans έχουν άφθονο oomph. Άλλες αλλαγές το 2001: Ο δρόμος τροχό 15 ιντσών, το οποίο αντικαταστάθηκε με ένα τροχό 16 ιντσών, πίσω μπάρα εξουσία προστέθηκε, η πίσω ανάρτηση είχε διατυπωθεί σχετικά με 1inch, και τα φρένα βελτιώθηκαν. Εκτός από αυτόν, δεν άλλαξε αισθητά. Το εσωτερικό ήταν πανομοιότυπο με το μοντέλο 2000.

Υπάρχουν δύο πιθανές επισκευές μεγάλο εισιτήριο που είναι κοινά με την Eurovan: 1) αποτυχία αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και 2) την αποτυχία της αλυσίδας χρονισμού.

1. Η αχίλλειος πτέρνα όλων των Eurovans είναι το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Όλα τα χρόνια της Eurovan αυτόματου κιβωτίου έχουν αποδειχθεί να είναι δυνητικά προβληματική. Σχεδόν όλα τα αυτόματα κιβώτια, ξένες και εγχώριες, έγινε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μετά από περίπου το 1990, και η Eurovan δεν αποτελεί εξαίρεση. Ο όρος «ηλεκτρονικά ελεγχόμενη» σημαίνει ότι ένας υπολογιστής, καλωδίωση, ηλεκτρικές και ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες όλους τους εμπλεκόμενους στην αφήγηση της μετάδοσης πότε να μετακινηθούν και τα οποία εργαλεία για να στραφούν σε. Λόγω των πολύπλοκων σχεδιασμό τους, τον έλεγχο της ποιότητας είναι εξαιρετικά κρίσιμη. Είναι θλιβερά κοινό να έχει την ΑΤ σε Eurovan εντελώς αποτυγχάνουν στα πρώτα 50K μίλια. Η χαμηλότερη αποτυχία χιλιόμετρα που έχουμε βιώσει συνέβησαν σε μόνο 16.341 μίλια! Ο σχεδιασμός του Eurovan ΑΤ είναι βασικά πολύ σταθερή. Όλες οι αποτυχίες που έχουμε δει έχουν τον έλεγχο της ποιότητας που σχετίζονται. Μια κακή σύνδεση, ένα χαλαρό ρολό pin-κάτι φαινομενικά ασήμαντη φέρνει όλο το τράπουλα κάτω. Οι αποτυχίες προηγείται μερικές φορές από το κιβώτιο ταχυτήτων να υπεισέλθω σε "limp λειτουργία", το οποίο σημαίνει ότι παραμένει στην 3η ταχύτητα όλη την ώρα μόνο και μόνο για να φτάσετε στο σπίτι σας. Αλλά οι αποτυχίες μπορεί επίσης να έρθει χωρίς προειδοποίηση, αφήνοντας τους λαούς λανθάνον. Έχουμε λάβει Eurovan αυτόματο κιβώτιο εκτός με πάνω από 100k μίλια που λειτουργούν καλά ως προληπτικό μέτρο, για να διαπιστώσουμε ότι ήταν λιγότερο από το 50% που φοριούνται! Έχουμε μια «εφεδρική» 1997 ΚΒΕ που πήγε πάνω από 220K μίλια στο αρχικό κιβώτιο ταχυτήτων δίνει το φάντασμα. Η κατώτατη γραμμή είναι αυτό: Αν ένας Eurovan αυτόματη κάνει παρελθόν τις πρώτες 100k μίλια ή έτσι χωρίς αποτυχία, οι πιθανότητες είναι ότι θα πάει η απόσταση. Μια αποτυχία μετάδοσης προηγείται συχνά από τα συντρίμμια στο τηγάνι λάδι, το οποίο είναι σαφώς εμφανής κατά τη διάρκεια μιας αλλαγής λαδιού. VW δεν συνιστά ότι το κιβώτιο ταχυτήτων πρέπει να εξυπηρετούνται, ποτέ. Εμείς διαφωνούμε έντονα? GoWesty συνιστά λαδιού του κιβωτίου ταχυτήτων αλλάζει κάθε 30k μίλια. Η τακτική συντήρηση, και προσθέτοντας ένα εξωτερικό ψυγείο λαδιού (όπως σε αυτό προσθέσουμε όλες τις Eurovans πουλάμε) πραγματικά βοηθά να παρατείνει τη διάρκεια ζωής των εν λόγω κιβώτια ταχυτήτων.

Μπορείτε να περιμένετε να πληρώσετε $ 5.000 έως $ 6.000 και πρέπει να περιμένουμε μια εβδομάδα για ένα ξαναχτίστηκε μετάδοσης εγκατασταθεί σε Eurovan σε ένα τυπικό κατάστημα επισκευής, στη μέση του πουθενά. Τώρα οι καλές ειδήσεις: GoWesty αποθέματα ξαναχτίστηκε μεταδόσεις με ένα 4-ετών, 48.000 μιλίων περιορισμένη εγγύηση. Τα γνήσια VW ξαναχτίστηκε Eurovan αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων δικαιολογείται μόνο 12.000 μίλια και το κόστος περίπου $ 500-1000 περισσότερο, ανάλογα με το έτος και το μοντέλο. Μια φορά ελέγξαμε και ήταν πίσω-παραγγείλει πάνω από 90 (ναι, 9-0) μονάδες σε εθνικό επίπεδο! GoWesty θα σας στείλουμε ένα ξαναχτίστηκε ταχυτήτων οπουδήποτε στη χώρα, συνήθως την ίδια μέρα! (Περιορίζεται σε απόθεμα σε ετοιμότητα, ενώ οι προμήθειες τελευταία, δίνοντας την απαραίτητη προσοχή.)

2. Το σύστημα χρονισμού αλυσίδας σε Eurovans εφοδιασμένα με κινητήρα VR6 έχει αποδειχθεί ότι είναι προβληματικό. Eurovans μέχρι το 1996 ήταν εφοδιασμένο με τον κινητήρα 5-κύλινδρος. Οι κινητήρες αυτοί έχουν μια εξωτερική, ιμάντα χρονισμού πολυμερές που απαιτεί τακτική προγραμματισμένη συντήρηση. Το 1997, η Eurovan ήταν εφοδιασμένο με το VR6, η οποία έχει ένα σύστημα καδένα χρονισμού όλα-μέταλλο αντί για ιμάντα χρονισμού. Όπως συμβαίνει με όλους τους κινητήρες σχεδιασμό καδένα χρονισμού, το σύστημα υποτίθεται ότι θα διαρκέσει η διάρκεια ζωής του κινητήρα, χωρίς καμία προγραμματισμένη συντήρηση. Ο σχεδιασμός VR6 είναι ένα σύστημα δύο-αλυσίδων, άνω και κάτω. Όπως με όλους τους κινητήρες 4-κύκλο, ο εκκεντροφόρος άξονας περιστρέφεται ακριβώς 1/2 της ταχύτητας του στροφαλοφόρου άξονα. Κατά το σχεδιασμό VR6, αυτή η μείωση της ταχύτητας λαμβάνει χώρα σε συνδυασμό γρανάζι. Το 2001, η VR6 ήταν εφοδιασμένο με ένα διαφορετικό κυλινδροκεφαλή με 24 βαλβίδες αντί του 12, το οποίο είναι το πώς VW ήταν σε θέση να εξάγει 46% μεγαλύτερη ιπποδύναμη χωρίς αύξηση της μετατόπισης πέρα ​​2,8 λίτρα. Με τον καιρό έχουμε δει χρονισμού αλυσίδες στο σχεδιασμό VR6 αρχίζουν να κάνουν θόρυβο γύρω στις 100k μίλια. Σε αντίθεση με τον κινητήρα 12 της βαλβίδας, όπου ο θόρυβος τυπικά δεν οδηγεί σε οποιαδήποτε πιο σοβαρή συνέπεια, στο σχέδιο 24 βαλβίδα είδαμε μια πλήρη αποτυχία του συνδυασμού γρανάζι. Η αποτυχία είναι πιθανόν να οφείλεται στην προστιθέμενη φορτίο που δημιουργείται από το πιο σύνθετο 24 της βαλβίδας, πολλαπλό σύστημα εκκεντροφόρου. Έχουμε δει την πλήρη ελλείψεις σε στοιχεία χιλιόμετρα τόσο χαμηλά όσο περίπου 70K μίλια. Το πραγματικό πρόβλημα φαίνεται να είναι η έλλειψη της σκληρότητας του υλικού γρανάζι. Η VW συνεχίζει να παράγει τη βαλβίδα 24, VR6 κινητήρα, θα ήταν λογικό ότι θα έχουν διορθωθεί αυτό το πρόβλημα, και ότι τα ανταλλακτικά που προσφέρονται από την VW είναι ανώτερα από αυτά που αντικαθίσταται. Ωστόσο, η VW δεν φεσσεδ μέχρι το πρόβλημα στην πρώτη θέση, οπότε δεν υπήρξε ποτέ οποιοδήποτε είδος «ανάκληση» ή «εκστρατεία» για να διορθώσει το πρόβλημα. Έτσι, μόνο ο χρόνος θα δείξει αν τα ανταλλακτικά είναι καθόλου καλύτερα από ό, τι τα γνήσια ανταλλακτικά.

Επιστροφή στην Βιβλιοθήκη

GoWesty! Camper Products είναι μια ιδιωτική εταιρεία που ειδικεύεται σε ανταλλακτικά, αξεσουάρ, τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση της Volkswagen (R) κατασκηνωτές. Δεν συνδέονται κατά κάποιο τρόπο με τη Volkswagen της Αμερικής ή της Volkswagen AG. "Vanagon", "Λεωφορείο", "VW", "Volkswagen", και "Eurovan" είναι σήματα κατατεθέ

Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013 12:48 am
Τοποθεσία: Athens & Ljubljana
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Αύγ 2015 8:34 pm
Χρήσιμες πληροφορίες αλλά θέλει αρκετές διορθώσεις η μετάφραση...
1975 181
1974 1303
1964 1500N
1985 T3 panel
1985 T3 Syncro ambulance
1988 T3 Syncro 16 doubledoor
1990 T3 Syncro panel
1996 9K Caddy van
1996 Audi A8 4.2 quattro
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 934
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Αύγ 2015 11:56 am
Αγαπητέ φίλε T3syncro991, ωραίο το άρθρο, αλλά επίτρεψέ μου να σου πω ότι το να βάζουμε ως ανάρτηση μια "μετάφραση" του γκούγκλ, δεν είναι και ό,τι καλύτερο για το φόρουμ μας.

Επίσης, όταν το κείμενο δεν είναι δικό μας αλλά προέρχεται από άλλο σάιτ, είναι απαραίτητο να γίνεται αναφορά στην πηγή της πληροφορίας.

Για την αποκατάσταση λοιπόν, το ανωτέρω κείμενο μπορείτε να το βρείτε στην πηγή του, εδώ: http://www.gowesty.com/library_article.php?id=54

Και για πολλούς, είναι ίσως καλύτερο να το διαβάσουν απ' ευθείας στα αγγλικά ;)
Θανάσης,
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003. Μετά μολύνθηκαν πολλοί...


"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 934
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Αύγ 2015 12:47 pm
Τα κατάφερα να το διαβάσω!!! Σαν να ακους τον Γκμοχ :lol: :lol: :lol:

T3syncro 991 έγραψε:Ωστόσο, ό, τι στο διάολο ήταν VW σκέψης όταν βάζουν ένα 48HP 1600cc μη turbo κινητήρα diesel σε αυτό το όχημα;
...
Ως γενικός κανόνας, λέω παιδιά να μείνουν μακριά από Vanagons με στρογγυλούς προβολείς.
...
Αυτά όλα τροχούς Vanagons είναι τρόπος δροσερός, αλλά ο τρόπος ακριβά, όχι μόνο για την αγορά, αλλά και για την αποκατάσταση και τη διατήρηση, καθώς και.
...
Η συμβουλή μου είναι να μείνετε μακριά από το Syncro αν δεν θέλετε πραγματικά όλα τροχούς, και η λέξη "προϋπολογισμός" δεν είναι μέρος του λεξιλογίου σας.
...


:lol: :lol: :lol:
Θανάσης,
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003. Μετά μολύνθηκαν πολλοί...


"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Δευτ 31 Οκτ 2016 12:51 am
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιουν 2017 11:45 am
Ευχαριστούμε τον φίλο και ας προσπαθήσουμε για καλύτερα κείμενα.
Χρησιμοποιήστε την προσπάθειά του σαν έναυσμα για κάτι καλύτερο.
προσωπικά θα αναρτήσω την ιστορία του karmann Gipsy.
;)
ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΑΡΓΩ .... ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ !

Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3034
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Ιουν 2017 2:12 pm
KarmannAris έγραψε:Ευχαριστούμε τον φίλο και ας προσπαθήσουμε για καλύτερα κείμενα.
Χρησιμοποιήστε την προσπάθειά του σαν έναυσμα για κάτι καλύτερο.
προσωπικά θα αναρτήσω την ιστορία του karmann Gipsy.
;)

πολλες ενδιαφερουσες πληροφοριες υπαρχουν εδω: http://www.karmann-coachbuilts.com/
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE

Επιστροφή στο Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ VW bus

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron